70802 - 1 DIGITAL MARKETING

Ο σκοπός του προγράμματος είναι η κατάρτιση των ωφελούμενων, ώστε να μπορούν να αναλάβουν την αποτελεσματική υποστήριξη, τη διαχείριση και την ανάπτυξη των ενεργειών / διαδικασιών που απαιτούνται για την παρουσία αποτελεσματική δράση ενός οργανισμού ή επιχείρησης στον τομέα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι δομημένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να καταστήσει αποτελεσματικό τον καταρτιζόμενο στον ρόλο στελέχους ψηφιακού μάρκετινγκ .Προς αυτή την κατεύθυνση το πρόγραμμα περιλαμβάνει ενότητες που ενισχύουν την ικανότητα του καταρτιζόμενου να διαμορφώνει μία στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ, να συμμετέχει στην  επιτυχή υλοποίηση και αξιολόγηση αυτής και τέλος να αξιοποιεί τα πλέον κατάλληλα, ανάλογα με την επιχείρηση,  εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ.

Στόχος Ικανότητας : Να μπορεί ο καταρτιζόμενος να αντιλαμβάνεται τις αλλαγές που έχουν ήδη συντελεστεί αλλά και δημιουργούνται στο επιχειρησιακό περιβάλλον στον τομέα του μάρκετινγκ εξ αιτίας της ανάπτυξης του διαδικτύου και να βοηθά την επιχείρηση αφενός να προσαρμοστεί σε αυτές και αφετέρου να την ισχυροποιήσει έναντι των ανταγωνιστών της.

Ο στόχος ικανότητας αναλύεται στους κάτωθι στόχους:

  • Να γνωρίζει την φιλοσοφία του μάρκετινγκ και τις διαδικασίες εφαρμογής της από μια επιχείρηση.
  • Να γνωρίζει τους μετασχηματισμούς του περιβάλλοντος λειτουργίας και ανταγωνισμού των επιχειρήσεων που συμβαίνουν λόγω της εμφάνισης και συνεχούς ανάπτυξης του διαδικτύου και των νέων καναλιών μάρκετινγκ που αυτό δημιούργησε.
  • Να μπορεί να αντιλαμβάνεται τις νέες δυνατότητες προώθησης κι επικοινωνίας μιας μάρκας που προσφέρει το διαδίκτυο και τα νέα κανάλια μάρκετινγκ που έχουν δημιουργηθεί.
  • Να αντιλαμβάνεται τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, τους νέους τρόπους αλληλεπίδρασης μαζί τους και τα πολλαπλά σημεία επαφής μαζί τους πέραν του φυσικού καταστήματος.
  • Να έχει την δυνατότητα να προγραμματίσει, να σχεδιάσει, να υποστηρίξει, να αξιολογήσει και τελικά να τροποποιήσει ενέργειες ψηφιακού μάρκετινγκ

70803 - 2 DIGITAL MARKETING

Ο σκοπός του προγράμματος είναι η κατάρτιση των ωφελούμενων, ώστε να μπορούν να αναλάβουν την αποτελεσματική υποστήριξη, τη διαχείριση και την ανάπτυξη των ενεργειών / διαδικασιών που απαιτούνται για την παρουσία αποτελεσματική δράση ενός οργανισμού ή επιχείρησης στον τομέα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι δομημένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να καταστήσει αποτελεσματικό τον καταρτιζόμενο στον ρόλο στελέχους ψηφιακού μάρκετινγκ .Προς αυτή την κατεύθυνση το πρόγραμμα περιλαμβάνει ενότητες που ενισχύουν την ικανότητα του καταρτιζόμενου να διαμορφώνει μία στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ, να συμμετέχει στην  επιτυχή υλοποίηση και αξιολόγηση αυτής και τέλος να αξιοποιεί τα πλέον κατάλληλα, ανάλογα με την επιχείρηση,  εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ.

Στόχος Ικανότητας : Να μπορεί ο καταρτιζόμενος να αντιλαμβάνεται τις αλλαγές που έχουν ήδη συντελεστεί αλλά και δημιουργούνται στο επιχειρησιακό περιβάλλον στον τομέα του μάρκετινγκ εξ αιτίας της ανάπτυξης του διαδικτύου και να βοηθά την επιχείρηση αφενός να προσαρμοστεί σε αυτές και αφετέρου να την ισχυροποιήσει έναντι των ανταγωνιστών της.

Ο στόχος ικανότητας αναλύεται στους κάτωθι στόχους:

  • Να γνωρίζει την φιλοσοφία του μάρκετινγκ και τις διαδικασίες εφαρμογής της από μια επιχείρηση.
  • Να γνωρίζει τους μετασχηματισμούς του περιβάλλοντος λειτουργίας και ανταγωνισμού των επιχειρήσεων που συμβαίνουν λόγω της εμφάνισης και συνεχούς ανάπτυξης του διαδικτύου και των νέων καναλιών μάρκετινγκ που αυτό δημιούργησε.
  • Να μπορεί να αντιλαμβάνεται τις νέες δυνατότητες προώθησης κι επικοινωνίας μιας μάρκας που προσφέρει το διαδίκτυο και τα νέα κανάλια μάρκετινγκ που έχουν δημιουργηθεί.
  • Να αντιλαμβάνεται τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, τους νέους τρόπους αλληλεπίδρασης μαζί τους και τα πολλαπλά σημεία επαφής μαζί τους πέραν του φυσικού καταστήματος.
  • Να έχει την δυνατότητα να προγραμματίσει, να σχεδιάσει, να υποστηρίξει, να αξιολογήσει και τελικά να τροποποιήσει ενέργειες ψηφιακού μάρκετινγκ

70804 - 3 DIGITAL MARKETING

Ο σκοπός του προγράμματος είναι η κατάρτιση των ωφελούμενων, ώστε να μπορούν να αναλάβουν την αποτελεσματική υποστήριξη, τη διαχείριση και την ανάπτυξη των ενεργειών / διαδικασιών που απαιτούνται για την παρουσία αποτελεσματική δράση ενός οργανισμού ή επιχείρησης στον τομέα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι δομημένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να καταστήσει αποτελεσματικό τον καταρτιζόμενο στον ρόλο στελέχους ψηφιακού μάρκετινγκ .Προς αυτή την κατεύθυνση το πρόγραμμα περιλαμβάνει ενότητες που ενισχύουν την ικανότητα του καταρτιζόμενου να διαμορφώνει μία στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ, να συμμετέχει στην  επιτυχή υλοποίηση και αξιολόγηση αυτής και τέλος να αξιοποιεί τα πλέον κατάλληλα, ανάλογα με την επιχείρηση,  εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ.

Στόχος Ικανότητας : Να μπορεί ο καταρτιζόμενος να αντιλαμβάνεται τις αλλαγές που έχουν ήδη συντελεστεί αλλά και δημιουργούνται στο επιχειρησιακό περιβάλλον στον τομέα του μάρκετινγκ εξ αιτίας της ανάπτυξης του διαδικτύου και να βοηθά την επιχείρηση αφενός να προσαρμοστεί σε αυτές και αφετέρου να την ισχυροποιήσει έναντι των ανταγωνιστών της.

Ο στόχος ικανότητας αναλύεται στους κάτωθι στόχους:

  • Να γνωρίζει την φιλοσοφία του μάρκετινγκ και τις διαδικασίες εφαρμογής της από μια επιχείρηση.
  • Να γνωρίζει τους μετασχηματισμούς του περιβάλλοντος λειτουργίας και ανταγωνισμού των επιχειρήσεων που συμβαίνουν λόγω της εμφάνισης και συνεχούς ανάπτυξης του διαδικτύου και των νέων καναλιών μάρκετινγκ που αυτό δημιούργησε.
  • Να μπορεί να αντιλαμβάνεται τις νέες δυνατότητες προώθησης κι επικοινωνίας μιας μάρκας που προσφέρει το διαδίκτυο και τα νέα κανάλια μάρκετινγκ που έχουν δημιουργηθεί.
  • Να αντιλαμβάνεται τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, τους νέους τρόπους αλληλεπίδρασης μαζί τους και τα πολλαπλά σημεία επαφής μαζί τους πέραν του φυσικού καταστήματος.
  • Να έχει την δυνατότητα να προγραμματίσει, να σχεδιάσει, να υποστηρίξει, να αξιολογήσει και τελικά να τροποποιήσει ενέργειες ψηφιακού μάρκετινγκ

70805 - 4 DIGITAL MARKETING

Ο σκοπός του προγράμματος είναι η κατάρτιση των ωφελούμενων, ώστε να μπορούν να αναλάβουν την αποτελεσματική υποστήριξη, τη διαχείριση και την ανάπτυξη των ενεργειών / διαδικασιών που απαιτούνται για την παρουσία αποτελεσματική δράση ενός οργανισμού ή επιχείρησης στον τομέα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι δομημένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να καταστήσει αποτελεσματικό τον καταρτιζόμενο στον ρόλο στελέχους ψηφιακού μάρκετινγκ .Προς αυτή την κατεύθυνση το πρόγραμμα περιλαμβάνει ενότητες που ενισχύουν την ικανότητα του καταρτιζόμενου να διαμορφώνει μία στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ, να συμμετέχει στην  επιτυχή υλοποίηση και αξιολόγηση αυτής και τέλος να αξιοποιεί τα πλέον κατάλληλα, ανάλογα με την επιχείρηση,  εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ.

Στόχος Ικανότητας : Να μπορεί ο καταρτιζόμενος να αντιλαμβάνεται τις αλλαγές που έχουν ήδη συντελεστεί αλλά και δημιουργούνται στο επιχειρησιακό περιβάλλον στον τομέα του μάρκετινγκ εξ αιτίας της ανάπτυξης του διαδικτύου και να βοηθά την επιχείρηση αφενός να προσαρμοστεί σε αυτές και αφετέρου να την ισχυροποιήσει έναντι των ανταγωνιστών της.

Ο στόχος ικανότητας αναλύεται στους κάτωθι στόχους:

  • Να γνωρίζει την φιλοσοφία του μάρκετινγκ και τις διαδικασίες εφαρμογής της από μια επιχείρηση.
  • Να γνωρίζει τους μετασχηματισμούς του περιβάλλοντος λειτουργίας και ανταγωνισμού των επιχειρήσεων που συμβαίνουν λόγω της εμφάνισης και συνεχούς ανάπτυξης του διαδικτύου και των νέων καναλιών μάρκετινγκ που αυτό δημιούργησε.
  • Να μπορεί να αντιλαμβάνεται τις νέες δυνατότητες προώθησης κι επικοινωνίας μιας μάρκας που προσφέρει το διαδίκτυο και τα νέα κανάλια μάρκετινγκ που έχουν δημιουργηθεί.
  • Να αντιλαμβάνεται τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, τους νέους τρόπους αλληλεπίδρασης μαζί τους και τα πολλαπλά σημεία επαφής μαζί τους πέραν του φυσικού καταστήματος.
  • Να έχει την δυνατότητα να προγραμματίσει, να σχεδιάσει, να υποστηρίξει, να αξιολογήσει και τελικά να τροποποιήσει ενέργειες ψηφιακού μάρκετινγκ

70806 - 1 ΚΥΚΛΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ο σκοπός του προγράμματος είναι η παροχή των κατάλληλων γνώσεων στους ωφελούμενους, οι οποίες θα τους επιτρέψουν να αποκτήσουν εις βάθος κατάρτιση σε τομείς που άπτονται της διαχείρισης των νέων αναγκών και προκλήσεων σε θέματα περιβάλλοντος, βιωσιμότητας, εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και ανακύκλωσης, όπως αυτά διαμορφώνονται μέσα από την υλοποίηση και εφαρμογή της κυκλικής οικονομίας.

Ως Στέλεχος Κυκλικής Οικονομίας  ορίζεται ο εργαζόμενος, ο οποίος γνωρίζει και μπορεί να προτείνει ή να εφαρμόσει ένα κυκλικό επιχειρηματικό μοντέλο το οποίοι θα τονώσει την ανάπτυξη, θα μειώσει το κόστος, θα δημιουργήσει ανθεκτικότητα και να αλλάξει τη ροή της επιχειρηματικότητας. Το στέλεχος Κυκλικής Οικονομίας θα γνωρίζει πως η μετάβαση στην κυκλική οικονομία απαιτεί δράσεις και πολιτικές και ποιες είναι αυτές, αλλά και θα μπορεί να διακρίνει σε επιχειρηματικές δράσεις τα πλεονεκτήματα και τα προβλήματα των κοινών στρατηγικών της κυκλικής οικονομίας (ανάκτηση, ανακύκλωση, επαναχρησιμοποίηση, ανακατασκευή, ανακαίνιση, επισκευή, επαναχρησιμοποίηση, μείωση, επανεξέταση, απόρριψη) με σκοπό την οργάνωσή τους και την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων προς όφελος του οργανισμού, της επιχείρησης ή της υπηρεσίας.

Οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση:

  • Να μπορούν να κατανοήσουν ολιστικά τον όρο της κυκλικής οικονομίας και το πως αυτή εξελίσσεται σε μια δυναμική έννοια στο συνεχώς μεταλλασσόμενο παγκόσμιο περιβάλλον και διαχωρίζεται με τις παρόμοιες εφαρμοστέες έννοιες του επιχειρηματικού κόσμου.
  • Να αποκτήσουν γνώσεις πως στην κυκλική οικονομία, οι διαδικασίες είναι διαφορετικές και στοχεύουν σε διαφορετικό αποτέλεσμα.
  • Να μπορούν να αιτιολογήσουν και να κατανοήσουν πως μέσω της κυκλικής οικονομίας αμβλύνεται η αλόγιστη εξάντληση, ανεπιστρεπτί, των πλουτοπαραγωγικών πόρων του πλανήτη και η καταστροφή της βιόσφαιρας λόγω της ρύπανσης του περιβάλλοντος και της κλιματικής αλλαγής.
  • Να γνωρίσει τις νομοθεσίες και τις στοχοθεσίες της Ευρώπης για περιβαλλοντικά ζητήματα που σχετίζονται με την κυκλική οικονομίας και που απασχολήσουν τον επιχειρηματικό κόσμο μέχρι το 2050

70807 - 2 ΚΥΚΛΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ο σκοπός του προγράμματος είναι η παροχή των κατάλληλων γνώσεων στους ωφελούμενους, οι οποίες θα τους επιτρέψουν να αποκτήσουν εις βάθος κατάρτιση σε τομείς που άπτονται της διαχείρισης των νέων αναγκών και προκλήσεων σε θέματα περιβάλλοντος, βιωσιμότητας, εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και ανακύκλωσης, όπως αυτά διαμορφώνονται μέσα από την υλοποίηση και εφαρμογή της κυκλικής οικονομίας.

Ως Στέλεχος Κυκλικής Οικονομίας  ορίζεται ο εργαζόμενος, ο οποίος γνωρίζει και μπορεί να προτείνει ή να εφαρμόσει ένα κυκλικό επιχειρηματικό μοντέλο το οποίοι θα τονώσει την ανάπτυξη, θα μειώσει το κόστος, θα δημιουργήσει ανθεκτικότητα και να αλλάξει τη ροή της επιχειρηματικότητας. Το στέλεχος Κυκλικής Οικονομίας θα γνωρίζει πως η μετάβαση στην κυκλική οικονομία απαιτεί δράσεις και πολιτικές και ποιες είναι αυτές, αλλά και θα μπορεί να διακρίνει σε επιχειρηματικές δράσεις τα πλεονεκτήματα και τα προβλήματα των κοινών στρατηγικών της κυκλικής οικονομίας (ανάκτηση, ανακύκλωση, επαναχρησιμοποίηση, ανακατασκευή, ανακαίνιση, επισκευή, επαναχρησιμοποίηση, μείωση, επανεξέταση, απόρριψη) με σκοπό την οργάνωσή τους και την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων προς όφελος του οργανισμού, της επιχείρησης ή της υπηρεσίας.

Οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση:

  • Να μπορούν να κατανοήσουν ολιστικά τον όρο της κυκλικής οικονομίας και το πως αυτή εξελίσσεται σε μια δυναμική έννοια στο συνεχώς μεταλλασσόμενο παγκόσμιο περιβάλλον και διαχωρίζεται με τις παρόμοιες εφαρμοστέες έννοιες του επιχειρηματικού κόσμου.
  • Να αποκτήσουν γνώσεις πως στην κυκλική οικονομία, οι διαδικασίες είναι διαφορετικές και στοχεύουν σε διαφορετικό αποτέλεσμα.
  • Να μπορούν να αιτιολογήσουν και να κατανοήσουν πως μέσω της κυκλικής οικονομίας αμβλύνεται η αλόγιστη εξάντληση, ανεπιστρεπτί, των πλουτοπαραγωγικών πόρων του πλανήτη και η καταστροφή της βιόσφαιρας λόγω της ρύπανσης του περιβάλλοντος και της κλιματικής αλλαγής.
  • Να γνωρίσει τις νομοθεσίες και τις στοχοθεσίες της Ευρώπης για περιβαλλοντικά ζητήματα που σχετίζονται με την κυκλική οικονομίας και που απασχολήσουν τον επιχειρηματικό κόσμο μέχρι το 2050